Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

μια κυριακη

κυριακη σημερα και ξυπναω με ελαφρη πονοκαφαλο απο την κρεπαλη του σαββατου.φτιαχνω καφε ανοιγω το pc και χανομε για λιγο στους λεωφορους του διαδικτιου. εχω να μαγειρεψω ενα κοκκορακι για σημερα, σουπα, ειναι και η μερα καταλληλη με το κρυο που εχει,αλλα δεν εχω βρει συνδετημονες για να φαμε παρεα, αλλος εχει φυγει ,αλλος υποχρεωσεις ,αλλος τραπεζι η θεια του κλπ. τα εχω παρει λιγο .τελος παντων ας το μαγειρεψω και τρωω μονος ,δεν ειναι και η πρωτη φορα.ξεκιναω τη διαδικασια ,και ενω το κοκκορακι μαγειρευται ,λεω να κανω ενα τηλεφωνημα στην Χ. που γιορταζει σημερα να δουμε αν κανει και κατι το βραδυ. σηκωνει το τηλεφωνο λεμε τα προκαταρκτικα και με προσκαλει για φαγητο ,θα ειναι μονο ο αδερφος μου με τη φιλη του και ο Β. (ο φιλος της).μου λεει ,αστο το κοκκορακι και ελα . δεν μπορουσα να αρνηθω ,οκ σε μια ωριτσα θα ειμαι εκει. προλαβαινω να τελειωσω το μαγειρεμα και να ειμαι εγκαιρως στο τραπεζι ,μενουμε αρκετα κοντα.ετοιμαζομε ,το κοκκορακι ετοιμο κι αυτο, θα περιμενει να φαγωθει αυριο και ισως βρεθει και παρεα.
περνω ενα κρασακι απο τα δικα μου και μια ζωγραφια που ειχα κανει απο καιρο, και την ειχα για τη Χ., ηθελα να της την χαρισω τωρα που πηγε και σε νεο διαμερισμα οποτε τωρα ηταν η καταληλη στιγμη, ηταν ενα θαλασσινο τοπιο απο μια κοινη εκδρομη καπου στην ευβοια.
το γευμα το ειχε επιμεληθει ο Β. και περιελαμβανε τσιπουρες ψητες ,γλωσσες τηγανιτες και γαριδες ψητες ,ολα τελεια . η παρεα πολυ καλη ειπαμε για του συν.και περασε η ωρα γρηγορα κ ευχαριστα. εξω σκοτινιασε ,επρεπε να φυγω γιατι θα ερχονταν ο Ε. το σπιτι για λιγο ,και μετα ειχα να παω σε εναν αλλο φιλο .ερχεται ο Ε. πινουμε καφεδακι τα λεμε και εχουμε καλεσει και τον Γ. ο οποιος δεν προλαβε τον Ε. γιατι αργησε λιγο καιτον Ε. τον πηρε η γυναικα του ,οποτε την εκανε. χτυπαει τηλ. και ειναι οΘ. ο οποιος γυρησε απο τας εξοχας και ηθελε ποτακι το βραδυ ,κανονιζουμε να βρεθουμε στο μπαρακι που παιζει ο Ν .τις κυριακες (κοινος φιλος) στο παγκρατι κατα τις 11 οο. ο Γ. δεν θα ακολουθουσε για ποτακι ,εμεινε για λιγο, του τα εχωσα που δεν ακολουθει και μετα την καναμε . πηγα να δω ενα φιλικο ζευγαρι, και να μου παρω κατι βιβλια. ειχα να τους δω αρκετο καιρο αραξαμε τα ειπαμε ,ειπιαμε τα ουισκακια μας με τα απαρετητα συνοδευτικα. ο χρονος κυλησε ευχαριστα και ανηφορησα για το μπαρακι. η ατμοσφαιρα ηταν αρκατα καλη και ειχε αρκετο κοσμο για κυριακη, συνεχιστηκε το πιωμα ,σφηνακια απο τον Ν. ωραιες μουσικες κουβεντα κλπ.καιεφτασε η ωρα της επιστροφης στην κατακομβη .....
Υ.Γ. εκει που δεν περιμενα να κανω σχεδον τιποτα και να αρραξω ολη μερα σπιτι ,εγινε ακριβως το αντιθετο ,ωραια ειναι αυτα τα απροοπτα ,οπου δεν εχει κανονιστει κατι τα εχεις παρει ,εχεις κακη διαθεση, και ξαφνικα χτυπανε τα τηλεφωνα ,βγαινεις ,βλεπεις γνωστους ......

Δεν υπάρχουν σχόλια: